Followers

Monday, January 11, 2010

Selamat tahun baru...2010 masih ada waktu untuk diucapkan..


Selamat tinggal segala memori 2009 yang penuh dengan kegemilangannya tersendiri dan sudah pasti menjadi penanda aras kemajuan diri dan organisasi ku.
Terima kasih 2009, terima kasih rakan-rakan, terima kasih kaum kerabat, terima kasih sayang, terima kasih semua... sokongan anda menjadikan diri ini hidup...!
Sehubungan dengan itu ketibaan 2010 dinantikan dengan penuh debaran dan persiapan yang rapi. Peluang pada tahun baru ini tidak lain datangnya daripada bidang pendidikan itu sendiri yang mana pada tahun2 sebelum ini aku hanya terlibat secara tidak langsung dan atas dasar ikhsan.
Peluang tidak datang sekali dan akan digempur habis-habisan dengan segala tenaga yang ada untuk merialisasikan peracangan ini..
Sasaran dalam tempoh perit dari bulan Januari hingga Mac ialah dapat menyiapkan sekurang-kurangnya 40% draft / model yang boleh diproceed pada bulan berikutnya. Jika tidak pada aku macam dah terlewat.
Biarkan perasaan teruja ini berpanjangan sehingga bercampur baur dengan kepenatan akan kesibukan kerja sekolah yang tidak pernah habis..pengorbanan satu kewajiban untuk berjaya... insyallah doakan kejayaan kami..

nizzam aka isometrikdp menulis....
(013-2377983)
isometrikdp@yahoo.com (YM)
http://isometrikdp.fotopages.com
http://isometrikdp.blogspot.com

No comments: