Followers

Wednesday, April 29, 2009

KLUANG Rail Coffee... sruuuup...

April yang sangat sibuk!...atas nama tugas, sampai juga aku ke kedai kopi yang glemer jugak lah kat Kluang... KLUANG Rail Coffee.. tapi ni cawangan dia kat bandar... tempat yang ori memang betul2 kat stesen keretapi Kluang.. aku tengok dari jauh jer... (hujan masa tu..)
Meeting kejap jer dari jam 2.30 ptg hingga 4.00 ptg... call old timer member (memang lama x jumper..) dia ngajor kat sekolah berdekatan.. (aku x ingat nama sekolah dia... sori..)
So aku bagi tau dia aku nak balik JB kul 6 lebih dah gerak.. x nak malam sangat. Apalagi first place dia bawa kat kedai kopitiam ni lah... kena hujan2 sejuk pekana secawan kopi susu, roti gandum bakar plus mi kari meletup!

~ yum-yum ~

Sahabat aku dari SM Abdul Jalil Hulu Langat.. masuk ITM (UiTM) jumpa sama fakulti.. FSSR Shah Alam.. masih solo molo.. happy go lucky mamat ni... makan banyak! tapi x gemuk2 pelik aku! Ada jin dalam perut kot... hehehe
Kepada sahabat ku Abai terabai... enjoy ur life... jgn bujang lama sangat beb... nanti ada barang expired..

No comments: